Blogger news

Sunday, February 14, 2010

Minuman Sedap Dan Mujarab.

Di sini aku perkenalkan produk Delima Plus GSC..ni la produk yang my mum selalu minum. Aromanya sungguh meyelerakan. Bau buah delima+anggur. Korang tentu nak tau kan kenapa aku post entry kali ni berasaskan produk kesihatan ni. Aaa..jawapannya, sebab aku nak kongsi dengan korang sume tentang khasiat minum Delima Plus ni. Mungkin secara tak sengaja aku boleh bantu insan lain. Sesapa yang baru lepas accident tu, elok ambik Delima Plus ni. Insya-Allah..kecederaan tu akan cepat sembuh. Minuman ini halal dan tidak mengandungi bahan pengawet. Nanti akan aku ceritakan pengalaman mak aku sendiri yang telah guna produk ini. kepada sesiapa yang berminat nak beli produk ni, boleh la emel kepada aku nanti. misteddy20@gmail.com. Harga Delima Plus GSC ni hanya RM49.90+Pos RM5=RM54.90 sahaja. Harganya berpatutan jika dibandingkan khasiat yang akan diperolehi nanti.
kalau nak tahu lebih lanjut tentang produk ni, boleh la baca detailnya kat bawah ni..

DELIMA PLUS GSC (Formulasi AlHadi)



Deskripsi Produk

Minuman ini dirumus untuk melindung diri daripada ancaman luaran dengan cara membina kekuatan dayatahan badan disamping boleh menyerlahkan keremajaan dan kehalusan kulit, bentuk badan yang ideal dan kelihatan muda secara semulajadi.

Rumusan ini tidak mengandungi bahan pengawet dan pemanis tiruan.

Kandungan

Delima, biji anggur merah, colostrums, krimer sayuran, gula, xylitol, dextrose, vanilla.

Berat sachet

30 gram

Fakta Pemakanan

Saiz hidangan: 30 gm
Larutkan dalam 250 ml air suam, kacau dan boleh ditambah ais jika ingin sejuk. Minum satu sachet sekali sehari. Sesuai untuk semua peringkat umur. 

Fakta Delima.

Delima digelar `super fruit` mengandungi antioksidan yang unggul diterajui asid ellagik yang berupaya melindungi kalenjar prostat, payu dara, organ paru-paru dan jantung. Boleh menghalang pembentukan plaque yang melonggok dalam salur darah arteri, mengurangkan aras LDL atau kolesterol jahat, mencegah kemerosotan rawan dan melambatkan proses degenerasi sistem saraf dan otak.

Fakta Anggur Merah.

Mengandungi antioksidan yang poten daripada poliphenol dimana kajian mendapati biji anggur boleh melegakan kelainan ketakcukupan vena dan kerapuhan kapilari darah. Boleh memperbaiki penglihatan malam, membantu melindungi kulit cetusan pendedahan matahari, memecahkan lemak tersembunyi dan melindungi badan daripada penuan pramatang.

Fakta Kolostrum.

Kolostrum kaya dengan perisian semulajadi daripada dua faktor utamanya iaitu faktur imun dan faktur pertumbuhan atau penyembuhan yang berupaya meningkatkan dan mengimbangi sistem imuniti badan, melawan jangkitan kuman dan kesan bahan toksik. Memperbaiki nisbah berat otot dan lemak badan, mengimbangi aras gula dan tekanan darah, melegakan kemurungan dan memperbaiki mood, membantu menyihatkan sendi,rawan,otot dan menyegarkan kulit. Menggalakan flora usus sihat, mempercepatkan pemulihan kecederaan dan meningkatkan keupayaan dan stamina.

4 comments:

hazman aka species1980 said...

Kalau tak silap... kalau kita rajin minum jus delima - kulit akan sentiasa licin dan halus...betul ker ?

Cik DarLing said...

yer..btul tu hazman. itulah khasiatnya. Sesapa yang bermasalah dengan kulit..elok lah minum Delima GSC ni. try la..kalau tinggal area sekitar kota bharu, boleh ambik direct ngan saya.

opalescent said...

sila la jenguk2 blog abe...

Anonymous said...

saya dah minum 6 kotak.baru nampak kesan.kulit dah makin cerah.tapi jerawat masih ada.

Post a Comment

Sila tinggalkan mesej anda di sini..

Uji kepantasan menaip