Blogger news

Saturday, February 13, 2010

Beralih Angin..

Salam to everybody..
hari ni aku pikir punya pikir, macam mane cara aku nak buat blog aku jadi meaningful dan tidak hanya coretan kosong yang sekadar personal life semata-mata(ada ke coretan kosong? kalau kosong tak tulis ape2 plak kan?huhu).

Aku dah dapat idea..aku akan masukkan produk-produk kesihatan yang mak aku dan sedara mara aku selalu guna. Produk tu memag berkhasiat. Macam ada orang kate sharing is caring..but not so like that i think. For now a days, people is becoming proud with themselves coz they are rich, selfish and not think about what is happening around them. Lupe keluarga, lupe asal usul dan lupe agama. They just only in their world. Huhu..aku dah mula nak lari topik ni. Bebel kt orang yang lupe daratan. (jadik sedih pas tgk citer cam tu kt tv, realiti pun ada manusia cam tu.)

0 comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan mesej anda di sini..

Uji kepantasan menaip