Blogger news

Wednesday, February 17, 2010

My New Interface..

Inilah interface blog aku yang terbaru..
cantik tak kwn2? hehe..pasan lak.

@}----   ||   -----{@
Masuk kali ni dah kali ke-10 agaknya aku tukar template. 
Itu jumlah anggaran aku je.. 
Jumlah yang sebenar aku tak penah kira la plak..



-Ini adalah interface blog sebelum aku tukar template yang baru-


 
- Ni lak template yang aku saje try testing..lawa tapi ada kelemahan tersendiri, tak semesti yang lawa itu yang terbaik-

Sebab aku dah ngantuk..so, aku akan continue tomorrow masuk gambar-gambar yang menarik.
ok la sume..nite.




3 comments:

Anonymous said...

Lawa la template baru..

Anonymous said...

a'aa la. lawa. sy suka..nk loading pn x amik ms yg lame.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Post a Comment

Sila tinggalkan mesej anda di sini..

Uji kepantasan menaip